Wednesday, February 13, 2013

Update terbaru!!!

lama gila tak update dekat blog yang ini...rasa macam malas je ahak...busy sangat buat novel dekat blog lagi satu tu..haih..
nak update apa?? pasal diri aku??
meyh lah aku perkenalkan dulu aku siapa..
nama nadiah panggil nad..umor?? rahsia lahhhhh!! hehe ^_^ aku ni jenis yang friendly and enjoy gurl..tak kisahlah kau ni kawan aku ke tidak..aku akan tegur je...tapi kalau korang layan aku macam taik kucing aku pun akan layan korang macam taik kucing :) adilkan???
berpunya ke?? biarlah rahsia...semuanya nak rahsia..hahaha kisah pula aku??
aku minat bidang penulisan dan sedang berusaha menghasilkan karya sendiri..iaitu novel aku sendiri yang bertajuk Cukup Sampai Di Sini...banyak kenangan aku dengan karya aku ni...sebab dari form 1 aku cuba berpenulisan tapi tak ada masa...sebab busy semedang hehe ^_^...aku suka warna hitam selepas tahun 2010 bulan 11..lepas saja bulan 11 aku minat warna hitam..nak tahu sebabnya?? tak payah kot...sebab aku pun tak nak ingat..hehe..
gothic gurl itulah yang selalu orang panggil...dari tudung @ shawl sehingga ke hujung kaki iaitu stokin memang hitam...sekarang aku meningkat remaja tak perlukot aku nak tulis yang merapu dekat blog yang dah usang ni...
kemungkinan akan ditindas ahak!!
okeylah sampai sini dulu aku tulis..nantikanlah hari-hari yang berikutnya akan ada update-update baru dari blog ni walaupun kekadang 2 minggu sekali..sebab!!! aku tak ada dekat rumah..hehe..

tata assalamualaikum 

https://novelnadyya.blogspot.com  <<<lawat lah blog yang ini penuh dengan cinta!!!

No comments:

Post a Comment